Wywiad z Koriną, która dzięki znajomości feng shui urządzi mieszkanie w harmonii z Twoją energią

Kochani, dzisiaj zaprasza na wywiad z bardzo kreatywną Koriną, która ma duszę podróżnika i świetnie zna się na zasadach oddziaływania otoczenia, harmonizacji przestrzeni. Korina urządzi mieszkanie według chińskiej metafizyki ;-) 


Udziel wywiadu babski wieczór




1. Opowiedz mi coś o sobie, skąd pochodzisz, kim chciałaś być w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? ;-)


Mam na imię Korina, urodziłam się w Polsce, ale usiedziałam w niej niespełna 25 lat.  Nie pamiętam kim chciałam być kiedy byłam dzieckiem ale podróże zawsze były moja pasją, podobnie jak zmiana. Przyzwyczajona do przeprowadzek, przestawiania mebli, zmian szkół nauczyłam się adaptować tam gdzie się znajduję. W swoim życiu mieszkałam już w około 30 różnych domach czy mieszkaniach, na 3 kontynentach i w conajmniej 5 krajach. 
W moim domu była olbrzymia biblioteka, ponad 3 tysiące pozycji. Pomiędzy książkami z literaturą klasyczną można było znaleźć takie o starożytnym Egipcie, trójkącie bermudzkim, czy innych mało popularnych tematach. Wśród nich znalazłam kiedyś książkę o sztuce harmonizowania przestrzeni. Wg starożytnych Chińczyków to czym się otaczałaś, to gdzie mieszkałaś lub co miałaś w poszczególnych pokojach domu wpływało na twoje życie i determinowało ilość szczęścia. Ten koncept maksymalnie otworzył mój sposób patrzenia na rzeczy i świat dookoła. Życie prowadziło mnie po najróżniejszych ścieżkach, studia rachunkowości i marketingu, praca za barem w Anglii by spełnić marzenia i podróżować po świecie, dość intensywna przygoda z aparatem fotograficznym, to wszystko ukształtowało mnie przez pierwsze 30 lat mojego życia. Kiedy zamieszkałam w Barcelonie ponad dekadę temu odkryłam, że jest tu szkoła klasycznego feng shui i tak zataczając koło wróciłam do zainteresowania z dzieciństwa.


2. Opowiedz mi o swoim biznesie/swojej stronie/blogu? Skąd pomysł, dlaczego właśnie to/taki? Jaka jest misja Twojej firmy?


W 2017 roku zapoczątkowałam projekt Conscious Space, który ma na celu promowanie, tworzenie i rozumienie przestrzeni które nas otaczają. Moją intencją jest podnoszenie poziomu świadomości jak dana przestrzeń może wpływać na swoich mieszkańców bądź użytkowników i co można zrobić by ten wpływ najlepiej wykorzystać na swoją korzyść. 
Pomysł się wziął z obserwacji życia, a mianowicie wniosków jak zmieniało się moje życie kiedy zmieniałam mieszkania w Barcelonie. Pamiętam że mieszkałam w małym "M pół" ;) czyli ok 30 m2 czyli sypialnia, salon z kuchnia i mini łazienka w dzielnicy Barceloneta. Kto był w Barcelonie wie jak małe są mieszkania w dzielnicy przy plaży. Klatka schodowa może przyprawić cię o zawrót głowy gdy za szybko schodzisz :D Kuchnia miała ok 2,5m, dwa palniki, mały zlewozmywak, lodówka i pralka. Piekarnika nie było wiec poprosiłam właściciela by zamiast telewizora kupił do mieszkania taki przenośny elektryczny piekarnik. Potrafiłam w tak małej przestrzeni przygotowywać wielo daniowe kolacje, imprezy z jedzeniem dla 30 osób, piec po 200 szt muffinów. Panowała tam energia Ziemi, która lubi dbać jak matka, troszczyć się, odżywiać innych. Kiedy kilka lat temu przeprowadziłam się do mojego aktualnego mieszkania z piękną dużą kuchnią, porządnym piekarnikiem i wszelkimi dogodnościami byłam zaskoczona jak mało gotuję. Jak bardzo przestało mi się chcieć gotować i kreować. A to za sprawą energii Metalu, która w niej dominuję. Energia ta sprawia, że bardziej masz ochotę siedzieć przy winie i gadać godzinami z przyjaciółmi, i po prostu gotowanie jest Ci nie po drodze.  
Kiedy dzieliłam się moim spostrzeżeniami, znajomymi byli pod wrażeniem, że energia może mieć tak silny wpływ na ludzi, pamiętali czasy kiedy wszystko kręciło się wokół zdrowego jedzenia i wręcz nie rozpoznawali nowej mnie. Stwierdziłam, że znając takie zależności ludziom będzie o wiele łatwiej zrozumieć część swoich własnych zachowań, decyzji i sposobu życia. Zapragnęłam dzielić się tą wiedzą o przestrzeniach, z których operujemy na co dzień i które mogą odmieniać nasze charaktery o 180 stopni. 
Od tamtej pory skupiam się na tworzeniu wokół nas świadomej przestrzeni. Uczę moich klientów jak korzystać z przestrzeni biur czy mieszkań. Wykorzystując elementy metafizyki chińskiej uczę, jak pobudzić swoją uważność i nakierowuje na odczucie, emocje i zdarzenia, które mogą się dziać w miejscach w których pracują lub mieszkają. 

Korina wywiad


3. Jak długo istniejesz w sieci? Miałaś problemy z założeniem strony? Sama robiłaś czy korzystałaś z usług innych firm?


Niecałe dwa lata. We wrześniu 2017 opublikowałam pierwszą wersje mojej strony, później doszedł fanpage na Facebook'u i na początku 2018 profil na Instagram'ie. Kiedyś miałam swój własny projekt gastronomiczny, przy którym wszystko, ale to absolutnie wszystko robiłam sama. Zdjęcia, posty, produkcje, sprzedaż, transport, wszystko. Pociągnęłam go 1,5 roku i się wypaliłam. Dlatego tym razem wiedziałam , że nie mogę wszystkiego robić sama. Że dla własnego dobra powinnam delegować. I tak też zrobiłam. Profile na mediach społecznościowych prowadziłam sama, czasem bardziej, a czasem mniej regularnie. Ja mam taki problem, że w głębi duszy nie lubię tego całego FB wiec to jest dla mnie taka wewnętrzna walka by postować, opowiadać i korzystać z wszystkich jego funkcji. W tej chwili przy Social Media pomaga mi jedna osoba, no i mam złotą rączkę od kryzysów na wordpressie. Przed większymi publikacjami korzystam z usług korekty tekstów. 


4. Czy podczas zakładania biznesu miałaś jakieś problemy? Jak sobie z nimi poradziłaś?

udzielenie wywiadu na bloga

Całą masę, ale ja bym ich nie nazwała problemami tylko wyzwaniami bądź niepewnościami. 
Np w jakim języku operować w sieci?
Mieszkam w Hiszpanii, a klientów mam w Wielkiej Brytanii, Polsce i Hiszpanii.. Ok stronę internetową zrobiłam w trzech językach, bloga prowadzę głównie po polsku, ale w jakim języku prowadzić profile??? Na szczęście teraz posty można automatycznie tłumaczyć, ale video? Do dziś wciąż się zastanawiam czy nie powinnam zmienić języka na hiszpański. 
Albo totalna nieznajomość wordpressa. Ogarniam Squarespace, ale w Polsce jest on mało znany wiec zdecydowałam się wyjść ze strefy komfortu i przenieść ja na WP gdzie ewentualnie polscy specjaliści będą w stanie lepiej mi pomóc. Przez przypadek na useme.pl znalazłam super specjalistę, który powoli mnie szkoli w najważniejszych kwestiach. 
Albo jak sprzedawać e-booka? Jak zrobić szkolenie online? Cała masa technicznych "znaków zapytania", ale na szczęście są takie grupy jak Szczęśliwe w biznesie, czy Hakerki sukcesu i tam można znaleźć pomoc w większości przypadków. 
Były też kwestie bardziej osobiste. Prowadzę grupę na FB Conscious Space w PRAKTYCE i tam musiałam się zmierzyć ze wstydem bycia przed kamerą. Pokazania się światu, i bycia sobą przed wszystkimi. Ale w myśl zasady bój się i rób. Jestem. I robię. 


6. Jakie masz plany na przyszłość? W jaki sposób chciałabyś się rozwijać?


Skończyć kurs o projektowaniu ogrodów wg metody tzw. wodnego smoka, którą się w tym celu stosuje. Poza tym organizować więcej szkoleń na żywo, no i napisać kolejnego e-booka, tym razem na temat starodawnej formuły o tym jak uaktywnić energie związków w domu by przyciągnąć wymarzony związek. Na mojej stronie dostępny jest darmowy ebook o sypialniach i jest to taki wstęp do tego który ukaże się niebawem. W dzisiejszych czasach coraz trudniej o udany związek, coraz trudniej poznawać nowych ludzi, i tworzyć z nimi trwałe relacje. Wszystko jest szybkie i płytkie. Coraz ciężej o czas. Każdy jest zabiegany, z tysiącem spraw na głowie, nie znajduje czasu dla samego siebie, a co mówić o drugiej osobie i budowaniu relacji z nią. Bardzo zachęcam by zatrzymać się, odłożyć telefon, wziąć głęboki oddech i iść na spacer lub po prostu pobyć w tu i teraz. W ebooku znajdziesz kilka rad jak to zrobić. 

Łał! Jestem pod wrażeniem historii Koriny i jej pomysłu na biznes. Życzę samych sukcesów, dużego grona zadowolonych klientów cieszących się harmonią i szczęściem w "swoich czterech ścianach" :-) 
Zapraszam do zalajkowania kanałów social media Conscious Space:



Komentarze