Dekoracje świąteczne - skrzaty

 


Dekoracje świąteczne to super sprawa do ocieplenia otoczenia wokół siebie. Ja co roku dokupuję jakieś drobne przedmioty świąteczne dzięki czemu moja kolekcja dekoracji się powiększa. 


Jakie dekoracje preferuję?

Otóż odpowiedź jest tylko jedna. Dekoracje mają być ładne, nie zbyt krzykliwe i co najważniejsze powinny współgrać z wnętrzem w którym będą się znajdować. Co prawda nie chodzi mi o to że wszystko musi być w tym samym kolorze czy z jednej serii ale powinno się wszystko jakoś zgrywać w jedną całość. Łatwo napisać trudniej zrobić - wiem ;-) 

Inną sprawą jest fakt, że w " domach z duszą" właściciele urządzają pomieszczenia i dekorują według własnych upodobań i choć na pierwszy rzut oka wszystko jest tam z innej bajki to i tak ładnie ze sobą współgra. Uwielbiam takie urządzanie, aczkolwiek ja sama tak jeszcze nie potrafię. U mnie w domu mniej więcej musi być jakiś a nawet jakieś elementy które się powtarzają w domu np. wszędzie kremowe ściany, czy szare dodatki. Ale dekoracje świąteczne ożywiają mój dom, sprawiają że nie jest nudny, a przytulny. 

Modne dekoracje świąteczne Bożonarodzeniowe

według mnie i według statystyk w ostatnim czasie bardzo modne stały się skrzaty lub jak kto woli krasnale. Są świetne. zarówno te duże jak i te małe. Skrzaciki są z materiału, posiadają świetne czapeczki i długie brody. Kolor skrzata można dobrać do wystroju wnętrza. Taki skrzacik na pewno ociepli każdy salon czy pokój dziecka.

Piękne skrzaty znajdziecie pod tym linkiem: najmodniejsze skrzaty

Otulacze na butelki z winem - dekoracyjne

Otulacze na butelki z wiem, szampanem, wódką. Oj zrobiło się imprezowo ;-). No cóż w święta fajnie jest wypić jakieś winko czy drinka. Nie ma to jak lampka wina w rodzinnym gronie czy podczas długich zimowych wieczorów. A winko postawione na świątecznym stole w takim otulacze robi furorę. Serio. Mam takie cztery otulacze i w tamtym roku każdy się niemi zachwycał. Butelki prezentują się elegancko, świątecznie. Ja jeszcze po świętach trzymałam butelki z wina w tych otulaczch poustawiane na komodzie ;-) W tym roku dokupię jeszcze kilka i dam rodzince jako prezent ;-)


Świąteczne pokrowce na poduszki - jaśki

No to jeden z moich must have. Pokrowce na jaśki w świątecznym klimacie. Na prawdę ocieplają salon i sprawiają że święta są takie wyjątkowe. Jako dekoracja świąteczna sprawdzają się idealnie. Jest wiele wzorów i kolorów do wyboru. Poduszki można ubrać w odpowiednie wzory, tak aby ładnie wpasowały się w styl wnętrza. 


To w sumie na razie tyle, gdyż elementów dekoracyjnych jest wiele i na pewno opiszę je i podam linki w kolejnym wpisie. 

Będzie mi miło jeżeli pochwalicie się jak i czym dekorujecie swoje domki na święta ;-)

Artykuł zwiera linki afiliacyjne dzięki którym możemy się rozwijać. Kliknięcie w link nic nie kosztuje.





Komentarze