Uwielbiam te torebki. Czyli jak modnie i wygodnie spędzać wakacje nad morzem i nie tylko

Wakacje, kto na nie nie czeka? Jak już w końcu zbliża się długo oczekiwany urlop dopada mnie panika. Serio!. Owa panika dotyczy pakowania rzeczy. Ja zawsze pakuję za dużo i w ten sposób moja torba na odzież pęka w szwach, dosłownie. Zawsze muszę się przepakować. Ileż to razy spakowałam sobie sukienki i buty (szpileczki) wyjeżdżając w góry! :-) Zawsze miałam przeczucie, że może się przydadzą, ale nigdy ich nie założyłam, za to zawsze sprawdzały się glany i trampki :-) To samo dotyczy wyboru odpowiedniej torebki. Jaką wybrać na wakacyjny wyjazd? Mam fajne propozycje.

torebka eco



Torebki na wakacje


Torebki na wakacje wcale nie muszą być nudne i nie pasujące do naszych wakacyjnych zwiewnych strojów i sandałów ;-)  Mam dla Was świetną propozycję torebek wiklinowych i plecionych.
Owe torebki nie dość, że świetnie się prezentują to jeszcze można w nich pomieścić najważniejsze rzeczy, a nawet cały majdan, który zabieramy np.: na plażę :-) Ponadto są to torebki ekologiczne, a przynajmniej większość z nich taka jest.

torebka na plażę

Słomiane torebki świetnie się sprawdzą jako towarzyszki nie tylko na plaży ale także podczas codziennych spacerów po mieście.

Jeżeli znudziły się Wam zwykłe torebki, te powinny Was zafascynować jak mnie. Jeżeli nie, to trudno. Ale nie wierzę, że mogłybyście przejść obok nich obojętnie :-)

Retro torebki mogą być eleganckie?


Oczywiście, że mogą. Retro torebki ratanowe mogą prezentować się nadzwyczaj elegancko. Owej elegancji, dodaje im wstawka z eco skórki i złote dodatki. To naprawdę wygląda bardzo dobrze, same zobaczcie.

słomiana torebka

Torebka pleciona z czarną klapką dostępna jest [TUTAJ

Mnie osobiście najbardziej urzekają plecione, okrągłe kuferki, najlepiej w kolorze białym. Już sobie wyobrażam jak podążam boso po piaszczystej plaży w zwiewne sukience, okularach przyciemniających i zawieszonej na ramieniu białej, wiklinowej torebce :-)

torebka na plażę

Tę białą torebkę znajdziecie [ TUTAJ


Wybór torebek na rynku jest przeogromny ale mnie te podobają się najbardziej.

Możecie zaglądnąć [ tutaji zobaczyć sobie najmodniejsze torebki na plażę w tym roku ;-)

Komentarze

  1. Teraz czas na zimowe kreacje. Polecam zajrzeć na kurtki zimowe dla dzieci. Świetne modele nie dostępne w polskich sklepach.
    https://tiny.pl/t4w2n

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wyraź swoją opinie :)