Jakie zachowania kobiet doprowadzają facetów do frustracji

jakie zachowania kobiet doprowadzają facetów do frustracji
Pewne nasze zachowania działają na facetów jak płachta na byka. Podczas sprzeczki potrafimy doprowadzić swojego mężczyznę do obłędu. Robimy to bardzo dobrze i skutecznie. Ale nie tylko podczas kłótni naszym partnerom podnosimy ciśnienie krwi do maksimum. Są pewne elementy zachowania, które ma każda z nas, takie, które są wpisane w nasz charakter i które zawsze drażniły mężczyzn.



1. Wywlekanie na wierzch starych win


Oj tak, która z nas tak nie robi? Podczas kłótni, a szczególnie tych konkretnych, przypomnienie mężczyźnie o jakiejś sytuacji, w której ucierpiałyśmy, jest normalną koleją rzeczy. To nic, że zostałyśmy za to przeproszone, potrafimy o błędach partnera pamiętać do końca swoich dni i w odpowiednim momencie przypomnieć mu jak wielce nas zranił. W naszej pamięci takie historie zostają na wieki ;).

2. Oczekujemy, że On się domyśli.


Tak, że tak, mi się to wiele razy zdarzyło. Pisząc "To" mam na myśli sytuacje, kiedy byłam przekonań na 100%, że przecież wie, o co mi chodzi, a jeśli nie wie, to powinien się domyślić. Faceci z natury są tacy, że jak im palcem nie pokażesz, to się nie domyślą. A my kobiety chciałybyśmy, żeby Oni patrzyli na świat tak jak my, żeby obchodziły ich te same rzeczy i żeby wiedzieli, co czujemy, nawet kiedy im o tym nie mówimy ;).

3. Nie denerwuj mnie mam okres


No cóż, której z nas nie zdarzyło się choć raz wybuchu gniewu zrzucić na hormony? Czasami faktycznie stan poddenerwowania może być powiązany z cyklem miesiączkowym, ale zganianie winy na hormony za zły nastrój, który zdarza się kilka razy w miesiącu to już lekka przesada. W końcu nawet każdy facet, który jest zakochany do upadłego, zorientuje się, że ta burza hormonów coś za długo trwa ;).

4. Seks jako karta przetargowa


No cóż w zasadzie seks to łatwe narzędzie do uzyskiwania swoich celów. Szantażowanie partnera jest nie do końca fair, bo w końcu seks to przyjemność również dla nas - kobiet, więc czemu skazywać na cierpienie również siebie? :)

Jakieś zachowanie ominęłam? Dawajcie przykłady w komentarzach :)

Opublikowane:
babski wieczór


Komentarze